dimecres, d’abril 25, 2007

15.000 visites !!

El Pont de la mandra, aquesta mena de quadern o bloc personal, ha arribat aquest mes a les quinze mil visites, des que va ser parit a la xarxa, el mes de febrer de l’any passat. La veritat és que no m’ho pensava pas que aquesta proposta que començava a les palpentes, una mica a mena d’experiència, pogués arribar a aquesta fita.

A tots i totes els que us heu acostat en un moment o altre a aquesta plana, us vull agrair la vostra atenció. Ja us deia jo al primer article del bloc, que aquí van coses molt a flor de pell, i que de vegades, potser hi haurà gent, a la que no li agradarà alguna de les coses sobre les que hi reflexiono. Em mantinc ferm a la meva idea inicial, i si algú se sent molest, li demano com feia el primer dia, que “molesteu per les disculpes”.

El pont de la mandra, és el primer blog a la xarxa dels que alguns anomenen, “líders polítics molletans”, no és que m’agradi gaire el títol, però vés que hi farem. Personalment no puc més que valorat molt positivament l’acollida d’aquesta experiència, a la que s’ha anat sumant més recentment, algun altre polític de la ciutat.

15000 visites és ja un volum prou important i significatiu que demostra que hem aconseguit obrir una nova forma de comunicació lliure i tranquil·la, sobre temàtiques variades, però especialment molletanes, aprofitant les possibilitats que ens ofereixen les noves tecnologies. Això ja no ens ho treu ningú. Això és el que té Internet. Aquí no hi ha les censures o les pressions polítiques o econòmiques que pateix la premsa tradicional, la de Mollet, la de la comarca o la nacional, així que igual com passa a la nostra pàgina web d’Independents per Mollet ( IxM), podem explicar coses que la premsa calla, volguda o involgudament i això és una mostra de llibertat.

A les darreres setmanes he rebut alguns emails que preguntaven el perquè d’aquest nom per al meu bloc. Ja ho explicava al primer article, però no em costa gens de recordar que aquest ha estat un nom clarament intencionat. No té res a veure amb la mandra personal que tots patim un cop o altre. El nom de “El Pont de la mandra“, ha volgut ser una mena de petit homenatge al pontet que travessava el torrent Caganell, al bell mig de Mollet, perquè era un lloc de trobada de la gent del poble, on es feia petar la xerrada, sense pretensions i sense pressa. Quan jo vaig arribar a Mollet, el pont ja no hi era, però sempre m’ha cridat l’atenció el perquè una ciutat com la nostra no ha sabut conservar un patrimoni com aquest, més enllà del patètic monòlit a la rambla que tots coneixeu.

Ara que s’acosten eleccions el bloc va una mica més carregat, és una mica lògic, però mirant aquests mesos enrera puc assegurar-vos que l’experiència s’ha demostrat una eina molt útil per fer arribar als ciutadans les meves reflexions i un breu tast de part del treball que fem dia a dia Independents per Mollet (IxM), tot recollint opinions i propostes que ens han estat de gran utilitat en el nostre treball quotidià per millorar Mollet. Ha pagat la pena. De veritat.

Llarga vida al Pont de la Mandra i moltes gràcies !


4 comentaris:

Anònim ha dit...

Enhorabona, el blog està molt bé.

Jesús M Carrasco ha dit...

Moltes gràcies a tu i a totes les persones que han fet possible aquestes 15.000 visites.

Anònim ha dit...

Desconexia el vostre blog, fins que vau entrar al blog de'n Vaque.Estic segur que esteu fent una bona feina per Mollet, només cal llegir-lo.També soc de Mollet però de Girona. Encara que el poble és molt petit, tenim moltes similituts en les nostres reivindicacions. Sort i endavant.
Miquel de Girona

Anònim ha dit...

Moltes felicitats, esteu fent molt bona feina, Carrasco compteu amb el meu soport i el de la meva familia.Et desitjaria sort, pero la veritat que millor es que siguin vots.