dilluns, de març 13, 2006

Vomitera feixista

La meva total solidaritat, és avui pel meu ex-company Joan Herrera. Diputat a Corts per ICV. Del Joan Herrera, que alguns hem conegut de ben jovenet, val a dir que està fent un feina prou bona al Congrés, si exceptuem el paperet lamentable de l’Estatut de pa sucat amb oli, que ens volen fer empassar...i alguna altra cosa que ja comentarem.

Malgrat això la proposta de reconvertir el Valle de los Caidos en memorial dels crims del franquisme i de la lluita per la democràcia, que tan incomoda a molts sectors espanyolistes, de dretes i esquerres, em sembla que fa justícia a la memòria de tants i tants homes i dones que van pagar amb la seva vida el seu anhel de llibertat.

Pels ingenus que encara creuen allò de que el franquisme va morir amb el dictador, paga la pena llegir l’e-mail que reprodueixo aquí literalment, recentment rebut a la bústia d’aquest diputat i signat per un ex-militar, segurament un d’aquells homes, com deia el president d’honor del PP, de bona voluntat...

Com veureu , es defineix per sí sol. Sobren comentaris...

“Sobre bobos de babas”

“Joan Herrera, me da la impresión de que una rata se ha metido en la pajarera. Que gentes de su calaña hocen en la charca política muestra hasta qué punto de degradación ha llegado esta pobre España. Lógicamente, la rata Herrera pone firmes al loro Zapatero y le exige no-se-qué sobre el Valle de los Caídos, habla de escudos preconstitucinales, de webs de la Armada que justifican alzamiento del 18 de julio... Lo peor de una rata política como Joan Herrera, no es que sea un imbécil, sino que admeás sea un rufián analfabeto.

El escudo "pre-constitucional" fue "constitucional" durante cuatro años "constitucionales". Pre-constitucional es la bandera de la segunda república, ya sabe, la república del crimen

El Alzamiento se justifica sólo con la idea de que bobos de babas como la rata Herrera o el loro Zapatero no cobren sueldos políticos de infarto de pagados con nuestro bolsillo.

Y, por último, a menos de que, como les digo a otras ratas de su calaña, no quiera acabar corriendo a pelo hacia la frontera francesa, a ser posible con los cuadros del Museo del Prado, para acabar en una playa francesa cagando en la orilla vigilado por senegaleses, deje en paz el Valle de los Caídos, deje en paz a los muertos y, prudentemente, deje en paz a los vivos.

Sobre España han caído las siete plagas de Egipto, pero en bloque, sin dejar paso la una a la otra, todas a la vez, de colores rojos, verdes, lilas o irisadas... , pero oliendo a mierda.

Pues que Dios nos ampare

Jesús Flores Thies

Coronel de Artillería-retirado

(y peligrosamente cabreado)"