dimecres, de maig 09, 2007

Comença la campanya !

Demà comença la campanya electoral de les municipals. L'oficial, vull dir, perquè l'altra ja fa moltes setmanes que la venim patint, entre inauguracions, actes mediàtics i gestos de dubtosa utilitat, que ens venen oferint els polítics amb carnet del nostre tros de país.

Aquesta setmana ja ens hem despertat amb el carnaval als carrers. Em refeixo a aquesta monomania que tenen alguns d'enxufar-nos el seu careto davant la nostra finestra del dormitori, penjant de qualsevol fanal. No és un espectacle molt gratificant, creieu-me. Si fos una pel.lícula, caldria qualificar-la per majors de divuit anys. No pas pel sexe, que ja voldrien alguns, sinò per la por que fan alguns, que és que ni amb el doctor photoshop tenen remei !

Jo no sé que els hi donen a aquests polítics de plantilla, que els hi agrada tant penjar els seus caretos pels fanals de la ciutat. Un, no és que pugui presumir de guapo, perquè té delicte també un servidor, però al menys tinc força clar que no em veureu ni a mí, ni als meus companys, penjats pels fanals com les boles d'un arbre de nadal.

Si ens voleu trobar, ens trobareu a peu de carrer, que és el que ens agrada. Sense photoshops i sense mandangues. Tal com som. Ja sabem que no som perfectes, però guanyem molt a la curta distància, de veritat. Al menys, fins ara ningú s'ens ha queixat.

Així som els de l'estrella, lliures i rebels !

Salut i bona campanya a tots i totes .