dimarts, de juliol 25, 2006

El Pont de la mandra : Cinc mil gràcies !

Aquesta petita finestra de comunicació que ens ofereixen les noves tecnologies, es va fent de mica en mica entre totes i tots. El Pont de la mandra, aquest blog que naixia una mica a les palpentes, ara fa sis mesos, ha assolit ja les seves primeres 5000 visites.

Ja sé que en aquest mon d’internet, aquesta és un xifra modesta, però més enllà de l’anècdota, crec que aquest pont que bastim entre tots, va camí de fer bona la pretensió del seu nom, aquell pontet que travessava el torrent Caganell, al bell mig de Mollet, de camí cap el Besòs i que era un lloc de trobada de la gent del poble, on es feia petar la xerrada, sense pretensions i sense pressa.

A mi, particularment, tot i la dificultat d’observar una certa disciplina, necessària per a mantenir una certa regularitat en l’actualització del blog, enmig dels tragins de la feina diària, m’ha suposat una experiència nova i engrescadora. No sé ben bé si ha estat la meva fòbia als telèfons que m’ha esperonat a provar noves fórmules de comunicació, o la meva devoció a Santa Tecla, que m’ha aplanat una mica el camí, el que ha fet possible que “El Pont de la mandra”, pugui celebrar aquests primers sis mesos, sense acabar com la majoria de blogs que es fan i desfan, aparcats i oblidats en un racó de la xarxa. Sigui pel que sigui, aquesta pàgina m’ha permès airejar de manera lliure, algunes reflexions sobre temes ben diversos, al temps que oferir-vos un breu tast de la feina que anem fent, dia a dia, la gent d’Independents per Mollet ( IxM).

En aquest temps, ens ha visitat molta gent. Suposo que la majoria dels “pontaires” deuen ser gent de Mollet, o de l’entorn proper. A títol de curiositat us diré però que també rebem visites de llocs molt distants, com Brasil, Canadà, Holanda, Alemanya, Bèlgica, Gran Bretanya, Itàlia, Estats Units, Mèxic, Argentina, entre d’altres. No sé ben bé si hi ha molt de molletà a la diàspora, si és una simple casualitat, o una cosa d’aquestes dels robots que rebusquen a la xarxa a veure què troben, però no deixa de ser ben curiós. Sigui quin sigui el motiu, si ha servit per acostar algú a la nostra ciutat, encara que sigui des de molts quilòmetres de distància, benvingut sigui l’invent.

Deia jo al primer post que inaugurava el blog, que ”Si passeu per aquest pont, espero que hi trobeu alguna cosa que us interessi. No puc prometre, ni vull, que sigui a gust de tothom...És el que hi ha, tal com raja”. Doncs això, que si alguns us heu sentits al·ludits : espero per endavant que “molesteu les disculpes”.

La lucidesa porta al desengany, però assenyala l’únic camí possible.



6 comentaris:

Anònim ha dit...

Felicitats per les 5000 visites, que consti que algunes son meves, eh ¿?

Que duri 5000 més !!!

Sara.


Ah! Et proposo un tema per a un aritcle.A veure que et sembla., Que penses dels alcaldables dels partits de Mollet per les eleccions properes ?? Eh ?

Anònim ha dit...

Moltes gràcies, Sara, a tu i a tots el que us passeu per aquí !

El tema que hem proposes em sembla interessant... M'ho pensaré.
Si tens més propostes no deixis de fer-me-les arribar.

Salut i bones vacances !

Txus.

Anònim ha dit...

Ei!!! Tots tenim una mica de culpa d'aquestes 5000 visites, eh??
Espero que segueixi pujant, i per cert, heu pensat en fer una pàgina web?? Seria molt més interactiu, no?? A mi el blog m'agrada molt, però quanta més informació millor que millor!!!

Anònim ha dit...

Felcitats per aquestes 5000 visites, jo també ting una mica de culpa, m'agradaria saber tot i que jo no se si es possible, totes son de Mollet?, el meu vot segur que el tindreu, peró si els 4999 pensen igual que jo possiblement alguns politics increduls amb Independents per Mollet podrien estar en aquests moments amb alguns mals de panxa. Salut i força.

Anònim ha dit...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

Anònim ha dit...

I like it! Good job. Go on.
»